Wednesday, June 23, 2010

terkencing dalam kain di surau asrama

teringat kembali kenangan2 lama membuatkan aku bersemangat nak tulis kat dalam blog ni....
teringat kembali di saat aku first2 dilantik menjadi exco ibadah...masa tu form 2....
nak dijadikan cerita....


sudah menjadi tanggungjawab aku...walaupun masa tu Allah beri aku cuti...aku pergi jugak ke surau...biasanya orang2 yang cuti dibenarkan duduk kat bilik prep sementara student2 lain menghadiri solat jemaah..
yela...sebagai exco ibadah kenala pantau keadaan kat surau....takkan nak pantau kat dewan makan kowt...gila kuasa namanya tu....

setelah solat jemaah bagi waktu isyak selesai....biasalah lepas solat mestila nak kena lipat telekung kan??
masa tu aku tengah2 duduk ngan sorang kawan kat bahagian belakang surau...



suddenly...
aku n kawan aku terdengar satu bunyi yang berbunyi begini.....
syyyyhhhhhh...syyyy....

kitorang yang begitu hairan dengan bunyi aneh tersebut terus tercari2...
astaghfirullahalaziiiimm........terkejut aku tengok terdapat tompokan basah kat bahagian bontot seorang budak form 1 ni....(nama dirahsiakan)....

so aku tanya budak tu...nape terkucil???dah xtahan ke??kalo xtahan nape xpegi je tandas
pada firasat aku mungkin budak tu takut nak pi tandas sebab biasanya asrama telah dimomokkan oleh masyarakat kita sebagai tempat yang berhantu....
firasat ke dua...mungkin budak tu takut nak mintak permission ngan exco ibadah yang bermuka bengis tetapi berhati lembut kot...hahahahaha


lepas tu aku suruh budak tu pegi salin pakaian....apa lagi aku mengerahkan anak2 buah aku menjaga lalu lintas supaya orang ramai tidak memijak bahagian carpet yang terkena air kencing....sementara tu aku pegi mendapatkan air panas dan sabun....


begitulah alkisahnya................

7 comments:

ALIAA MIZAN said...

moral valuenya di sini...jauhkan minda anda dari dimomokkan dengan benda2 yang dapat meracuni fikiran anda..
moral value kedua...jangan sesekali takut dengan orang yang bermuka ketat...sebaliknya selamilah dulu jiwa dan perasaan nya...xkenal maka x cinta...hahaha...

yi said...

haha..bkpo laa dok gege hal ni dlu..bules ak suko..kah3..ptot laa bau hancing dlm surau..eee lia gak..jgo gno la bdok2..len kli tyo lalu bdok2 sblom maye.."sapo raso nok ehem2 g las dlu,jgn ehem2 d sini"...ahaks..lia2..

Shiha Haa said...

hahahahahahaha!!
sumpah lawak derrrr...
aku gelak2 bace..
kesian la seyh bdk uh..
tp kan,,kenapa bunyik sssyyyyhhhhhhh
tuh kaw leyh dengar??
kuat sgt ke ape??
ke ade microfon n speaker
kat sblh dye???
:P

yugi said...

ish3..tragisnyer~~haha

ALIAA MIZAN said...

yie...masa tu x timbul lagik idea..bru stat jdi exco ibadah..x timba pngalaman lagi...
shiha:hahaha...aku betol2 dok blakang budak tu..budak tu dok saf pling belakang.....sebab tu la dengar....
yugi:bukan tragis tapi saddiss...

Fared Isa said...

salam ziarah..

hehe..funny story u got here.. ;D

ALIAA MIZAN said...

fared isa:thanx...but i dont have much more story here...i got plenty of experiences but seems i have to spend one week to write all interesting story of mine...salam pekenalan

~~~~nuffnang ads