Monday, September 6, 2010

ajalku bukan di situ...pada masa itu...

cakap pasal kematian...tetiba..kejadian suatu ketika dahulu menerjah kembali fear receptor aku...masih terbayang2  kat depan mata aku...

xlama dulu aku ada mengikuti persatuan sahabat punya trip ke ULU BENDUL....
kitorang gerak awal pagi lg....n bila sampai kat sana banyak aktiviti yg telah kitorang jalankan...

tapi tujuan aku tulis post ni bukan nak crita pasal betapa seronoknya aktiviti2 tu....
tapi aku nak crita pasal aku nyaris2 nak kena hempap ngan pokok besar....YE...skali lagi aku ulang DIHEMPAP POKOK BESAR....

after aktiviti selesai aku n dua orang ahli kelab beli aiskrim dan lepak2 atas sebuah batu besar...tengah dok sembang2...tetiba aku dengar bunyi...

KREECK...KHRUUCK...KRECKKK...

ya allah...aku tengok pokok betul2 depan aku sedang mengalami proses mematahkan dirinya sendiri....
tanpa pikir panjang aku terus terjun dari batu dan lari ke kawasan lapang berdekatan...pada masa tu aku langsung  
x endahkan dua kawan aku tu...yang penting aku selamat...

baru je melangkah dua tiga step...GEDEBOK!!!!

aku pandang belakang n tengok pokok tu betol2 timpa batu yang aku duduk tadi...n kawan aku...alhamdulillah selamat...

hanya allah saja yang tau betapa fobianya kitorang masa tu...
kalaulah aku x sempat lari..cmne ek rupa mayat aku????
NAUZUBILLAHI MINZALIK....










No comments:

~~~~nuffnang ads